Skip to the content

GTC App

Drifts- og registrerings App til affaldsindsamling

En af de vigtigste forudsætninger for, at kunne udføre sit arbejde hurtigt og på bedst mulig måde er, at man har det rigtige værktøj til rådighed.
POUL TARP A/S har udviklet en drifts- og registrerings App til smartphones & tablets, som hurtigt og nemt gør det muligt for renovationspersonalet at registrere, tjekke og dokumentere alle relevante og ønskede rute- og indsamlingsforhold.

App´en kommunikere direkte med POUL TARP A/S´ driftssystem GTC office, som igen kan udveksle alle data med alle fagsystemer – både kommunale og private.

GTC App´en gør brugeren i stand til at gøre følgende:

  • Fejlregistreringer på beholdere
  • Rapportering af problemer og årsager til manglende tømning
  • Billeddokumentation
  • Parring af RFID tags og beholderlabels
  • Alm. besøgsregistrering og rutetjek
  • Bestilling af container tømninger på genbrugspladser
  • Kontrol af stamdata

.