Skip to the content
Gbizz

Gbizz – Registrerings- og adgangskontrolsystemer til affald på genbrugsstationer.

POUL TARP A/S tilbyder en fuldstændig webbaseret løsning til registrering og betaling af erhvervsaffald fra genbrugsstationer.

Gbizz-løsningen kan håndtere levering af affald på tværs af kommunegrænser. Gbizz-systemet inkluderer: oprettelse af brugerkonti, overvågning af drift, adgangskontrol, leveringsrapporter, fakturering og opkrævning, vejning af farligt affald samt generelle administrative opgaver.

Registreringen foregår trådløst og sker enten via chipkort eller via nummerplade ved indkørsel til genbrugsstationen.

Med en smartphone-app er personalet altid opdateret på antallet af erhvervskøretøjer på genbrugsstationen. Gennem appen kan personalet også tjekke brugerkonti, foretage yderligere registreringer og se salg af produkter mv.

Gbizz-løsningen kan tilsluttes porte og bomme, så området er tilgængeligt uden for åbningstiderne.

Alle virksomheder får adgang til et personligt ’affaldssted’, hvor deres affalds-, besøgs- og betalingshistorik er tilgængelig.

Alle registreringer foregår trådløst, og data bliver lagret og behandlet på egne servere for at sikre den bedst mulige datasikkerhed.

 

.